We vertalen onze kennis en ervaring naar praktische trainingen, workshops, e-learnings, coaching en advies.

Iets voor jou?

Image Alt

Cookieverklaring

Cookieverklaring
Onze website maakt gebruik van cookies. Kleine tekstbestandjes worden op uw computer, tablet of mobiele telefoon achtergelaten om de gebruiksvriendelijkheid van de website te verhogen. Ze onthouden bijvoorbeeld uw persoonlijke instellingen en voorkeuren. De informatie uit cookies verstrekken we nooit aan derden.
De Impact website heeft cookies voor:
Het onthouden van uw keuzes en invoer (bewaren we 6 maanden).
(Anoniem) meten en analyse van websitebezoek via Google Analytics (bewaren we 1 jaar).
De verkregen informatie wordt, met inbegrip van het adres van uw computer (IP-adres), overgebracht naar Google en door Google opgeslagen op servers. Lees het privacybeleid van Google voor meer informatie, alsook het specifieke privacy beleid van Google Analytics. Google gebruikt deze informatie om bij te houden hoe onze website gebruikt wordt, om rapporten over de website aan ons te kunnen verstrekken. Wij hebben Google niet toegestaan de verkregen analytics informatie te gebruiken voor andere Google diensten.
Geen persoonsgegevens
Cookies bevatten alleen een (uniek) nummer en geen persoonsgegevens. Met de cookies kunnen wij u niet persoonlijk identificeren. Ook kunnen cookies niet worden gebruikt om u op websites van anderen te identificeren.
Cookies uitzetten
Door onze website te gebruiken, accepteert u ook onze cookies. Wilt u geen cookies op uw computer? In de instellingen van uw browser kunt u de cookies uitzetten.
Klachtenprocedure
Nadat de klacht is ingediend krijgt de klager binnen 5 werkdagen een bericht dat zijn klacht bij Impact is ontvangen. De Klachtencommissie onderzoekt de ontvankelijkheid van de klacht. Is de klacht niet ontvankelijk, dan laat hij dit schriftelijk en inhoudelijk onderbouwd aan de klager weten. Is de klacht wel ontvankelijk, dan zal de opleider van de betreffende opleiding verzocht worden een schriftelijke reactie op deze klacht geven. De Klachtencommissie zendt een afschrift daarvan naar de klager. Is het naar het oordeel van de Klachtencommissie niet mogelijk op basis van de klacht en de reactie van de betrokken opleider zich een oordeel te vormen, dan hoort de Klachtencommissie de klager en de betrokken opleider in elkaars aanwezigheid. Indien bovenstaande niet leidt tot een voor beide partijen geschikte oplossing, is er beroepsmogelijkheid bij een onafhankelijke derde, t.w. Drs. J.C.G. Olde Meule, psycholoog / senior docent.
Het oordeel van de Klachtencommissie en beroepsmogelijkheid
De Klachtencommissie komt binnen vier weken na ontvangst van de klacht tot haar oordeel en informeert hierover betrokken opleider. Dit oordeel is bindend voor alle partijen, tenzij er sprake is van een beroepsmogelijkheid.
Indien er langere tijd nodig is voor de klachtencommissie om tot een oordeel te komen, wordt de klager hiervan in kennis gesteld, met hierin een toelichting op het uitstel en een indicatie wanneer het uitsluitsel verwacht kan worden.
De Klachtencommissie zendt tevens een afschrift van haar oordeel naar de klager.
Het oordeel van de eerder genoemde onafhankelijke derde is bindend, en eventuele consequenties worden zo snel mogelijk afgehandeld.

Wil jij op de hoogte blijven? Meld je aan voor de nieuwsbrief.